Pages


 

Monday, July 26, 2010

[ Surat ] Coretan Buat Ayahanda Tercinta

0 comments


Surat Buat Ayah Yang Tercinta


Kepada : Taharim Bin Hassan
Dari : Ibnu Taharim ( Anakmu )


Assalamualaikum wth,


Kabare pak-a ma-e, adek-adek dan kabeh seng enek nak kampong. Pa- a seng aku kasihi, Aku jalok maaf akeh-akeh karo pa-a wes suwi aku ngak injoh ngomong karo pa-a , aku ngak koyo wong seng lain, seng seneng arok nalipon pa-a selalu nang kampung. Uduk aku lali atau ngak kangen karo pa-a. Kasih sayang ku karo pa-a ambek ma-a tetap koyo biyen. Cuma aku sak iki wes ngak koyo biyen.


Aku wes jadi wong lain, wong seng terpaksa ngolek duit seng akeh, tanggungan ku okeh pak. Aku perlukno akeh duit untuk nyetelno okeh bendo.


Duit seng aku nyilih karo pa-a pun aku wurong balekno. Aku malu karo pa-a pasal iku. Iyolah patutte aku seng nolong pa-a tapi , aku pulak seng jalok tolong karo pa-a.


Pak aku njalok restu karo pa-a untuk gawe bendo-bendo seng aku rancange. Restu seko pa-a aku perluno banget. Aku orak enek sopo-sopo nang kene senga ku injoh ketemu, memang enek kakang sampek telu nang kene, tapi aku ngerti depa ngak gelem nemui aku , iyolah , aku wes ngak penting kot , mungkin jugak depa wes ngak gelem ngurusin aku nang kene.


Pak aku cuma jalok ngapura seko pa-a, aku doak no pa waras wae. Aku bener-bener sayang karo pa-a ambek ma-a.


Salam seko aku seng koyo ngene iki.


Ibnu Taharim

26/7/2010 Taman Equine , Serdang

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen. Saya amat menghargainya.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Please note, Some writing and writer in this blog is the result of individual thought.The writers are free to write and give an opinion on an issue raised in accordance with the title of this blog (Seng Wani) which means "The Brave".Thank You and Best Regards