Pages


 

Thursday, July 15, 2010

[ Percubaan Menjadi Kaya ] - 15/7/2010 10.28PM

0 comments

RK-2010 tidak dijual kepada umum, hanya sebagai sumber rujukan peribadi. Penulis mengambil masa selama 8 tahun untuk menyiapkan RK-2010 dengan mengumpul semua data-data melalui sumber-sumber rujukan rasmi dan tidak rasmi termasuk menemui model-model dan tokoh-tokoh ekonomi.


RK-2010 adalah Rancangan Keluarga dalam tempoh 5 tahun bermula bulan Julai 2010 hingga Jun 2015. RK-2010 meliputi keseluruhan rancangan yang ditulis dan di dokumentasikan sebagai rujukan generasi berkeluarga kini dan masa depan. Ianya adalah tulisan peribadi penulis yang di tulis melalui pengetahuan,pengalaman,rujukan dan pembacaan dalam tempoh 8 tahun. Beliau yang pernah hampir diistiharkan muflis telah membukukan "Pelan Fikiran" dirinya bermula sejak beliau berada di dalam kegawatan, jatidiri , persaudaraan , persahabatan , ekonomi dan kewangan 8 tahun yang lalu.


IbnuTaharim
Putrajaya

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen. Saya amat menghargainya.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Please note, Some writing and writer in this blog is the result of individual thought.The writers are free to write and give an opinion on an issue raised in accordance with the title of this blog (Seng Wani) which means "The Brave".Thank You and Best Regards