Pages


 

Monday, July 26, 2010

[ Peluang Perniagaan ] Produk Makanan Segera Baru..

0 comments

Produk baru ini akan memasuki pasaran malaysia pada bulan Oktober 2010 , produk keluaran tempatan yang akan menemui pengguna dan penggemar makanan segera ini adalah produk yang 100% menggunakan bahan-bahan, teknologi,tenaga dan kemahiran tempatan.



Produk yang di inovasi dari produk sedia serta di tambah nilai dengan menu dan citarasa baru, diharap akan menjadi produk berjenama setanding dengan KFC,McD dan lain-lain.


Produk ini akan menemui pengguna di seluruh negara secara berperingkat-peringkat dan akan berada di pasaran lembah kelang terlebih dahulu.



Peluang kepada peniaga-peniaga dan usahawan untuk mendapatkan franchaise produk ini dengan modal permulaan serendah RM3000. Produk yang telah dipatentkan ini akan menjadi produk jenama tempatan yang terlaris insyaAllah.



Produk ini telah menjalankan ujikaji pelanggan dan pasaran sejak tahun 2008. Dan ternyata ianya sangat menepati kehendak semua lapisan pengguna.




Nantikan kemunculannya.

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen. Saya amat menghargainya.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Please note, Some writing and writer in this blog is the result of individual thought.The writers are free to write and give an opinion on an issue raised in accordance with the title of this blog (Seng Wani) which means "The Brave".Thank You and Best Regards