Pages


 

Monday, June 28, 2010

Video Lucah : Tanggapan Suami Cut Tari Terhadap Video Seks Isterinya

0 comments


Berita tentang video biadap Ariel peterpan dan Cut Tari berdamapak terhadap suami Cut Tari. Yusuf Subrata, mengaku belum tahu apa yang akan dilakukan. Namun Yusuf menegaskan tetap sayang pada isterinya itu.

“Saya tetap sayang sama isteri saya,” kata Yusuf ketika ditemui VIVA news di kediamannya, Jalan Pondok Kelapa 12 nombor 9, Jakarta Timur, Selasa 8 Jun 2010.

Menurut Yusuf, dia juga pernah mengalami kes serupa. Yakni saat beberapa tahun lalu, temannya mengadu bahawa pernah melihat video mirip Cut Tari. ”Jadi sebelum kes yang sekarang, pernah ada aduan isteri saya dengan orang lain di sebuah kelab, tapi video yang itu saya belum pernah lihat,” ujarnya.

Yusuf mengaku kaget setelah melihat video tersebut. Namun, Yusuf masih belum dapat memastikan apakah tokoh perempuan di video itu adalah isterinya.

“Nanti lihat ke depannya. Kerana belum tahu itu benar isteri saya atau bukan. Kalau memang mirip, kalian bisa nilai sendiri,” ujarnya sambil terlihat matanya berkaca-kaca.

Video mirip Tari dan Ariel itu mulai beredar di internet pada Selasa 8 Jun dinihari. Video tersebut berdurasi sekitar 8 jam 45 saat. Dalam video itu wanita mirip Tari itu terlihat menggunakan cincin di jari manis tangan kirinya.

Yusuf dan Cut Tari telah berkahwin sejak 2004. Pasangan itu dikurniakan satu orang anak

sumber/(Hs) sumber viva news / flashbisnis

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen. Saya amat menghargainya.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Please note, Some writing and writer in this blog is the result of individual thought.The writers are free to write and give an opinion on an issue raised in accordance with the title of this blog (Seng Wani) which means "The Brave".Thank You and Best Regards