Pages

 

Friday, May 30, 2008

Malasla dengan mereka....

1 comments
Huh ..ari ni aku jadi malas sangat..tak tau pasal apa..tapi memang malas..dan adaalanya givup pong ada...kuar tajuk dan konsep sket ari nih...

Bengang dan biul pun ada, pelik pun ada bila fikir dan kenangkan per yang berlaku. Kata tak nak kuar nak rehat kat umah, tapi kuar jugak, senyap2 pulak tu, pelik tul la..naper tak nak terus terang je. Rimau ker aku neh...

Kita bagi kasih sayang sepenuhnya. tatang mcm sedara mara.. fikirkan sedara mara..biar kita tak makan tapi sedara dapat makan..

Kadang-kadang pelik dengan manusia-manusia neh, kita sanggup korban untuk mereka tapi meraka tak sanggup nak luangkan masa pun bila kita perlukan mereka. Kita bukan nak duit depa pun kita cuma nak temani kita. Bukan kena kuar duit pun. Tu pun tak leh buat. Bila kita tak tolong depa kata mcm2 kat kita, depa kata kita sewel la kedekut ayam la apa la..macm2.

Tak pa tak pa, Tok guru dah pesan "Biar la orang baling kita dengan tahi ayam pun , kita baling mereka dengan bunga"

Sekadar meluahkan per yang dirasa tak simpan dalam ati pun.

1 comments:

Anonymous said...

orang yang sabar adalah orang yang beriman.orang beriman adalah orang yang baik,orang yang baik adalah orang yang sabar......cempiang

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen. Saya amat menghargainya.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Please note, Some writing and writer in this blog is the result of individual thought.The writers are free to write and give an opinion on an issue raised in accordance with the title of this blog (Seng Wani) which means "The Brave".Thank You and Best Regards