Pages


 

Wednesday, October 3, 2012

2012 " kosong "....

0 comments
Salam Kembali.....

Saya memasuki tahun 2012 dengan jiwa "kosong", poket "kosong",reputasi "kosong" dan boleh dikatakan semuanya 'kosong" dan blog ini juga hampir "kosong". Kali terakhir pada 15 Jun 2012 blog ini di kemaskini.

Amat terasa "kemalasan" untuk berbuat sesuatu kerja "kosong" mcm ni. Tapi hari ini semangat yang telah "kosong" hampir satu tahun ini kembali berputik macam pokok kelapa yang dah lama tidak berbuah tetapi hari ni dah berbunga dan ada yang berputik. Cuma belum tahu putik ini akan menjadi buah atau tidak. Atau kalau dah berbuah pun belum tahu buah tu boleh dimakan atau tidak.

Saya pasti ramai yang baca blog ini, atau mungkin ada segelintir yang menunggu kemunculan posting di blog ini. Ada beberapa kemungkinan kategori pembaca blog ini diantaranya mungkin terdiri dari insan-insan yang pernah berurusan dengan saya, dikalangan pembaca-pembaca yang sudah lama mengikuti perkembangan tulisan di blog ini atau mungkin juga dikalangan 'searcher' atau 'pencari' maklumat diinternet yang tersesat ke link blog ini.

Hurmm...walaupun siapa anda yang membaca blog ini ,walauapapun sangkaan anda dan fikiran anda serta kata-kata anda terhadap blog ini, hari ini saya ingin mengucapkan terima kasih kerana masih teringin dan sudi melihat serta membaca blog yang tidak punya nilai  ini.

Saya akan cuba kembali menulis di blog ini walaupun sibuk dengan urusan duniawi yang entah sampai bila akan selesai. Kepada yang sabar menanti kemunculan 'sesuatu' di blog ini ,saya ingin  melahirkan rasa kegembiraan atas kesabaran anda, sesungguhnya kesabaran anda akan ada hasilnya.

Saya tidak berani menjanjikan masa yang tepat sebagai terusan janji, tapi saya hanya boleh berjanji terhadap usaha untuk mengotakan janji janji saya terhadap anda dan blog saya ini.

Tahun 2012 adalah tahun saya membawa angka "Kosong" atau "0" dan kini sudah berada dipenghujung tahun 2012 pun saya masih tetap membawa angka "Kosong". Namun saya percaya angka tersebut tidak akan selamanya "Kosong" akan berubah keangka-angka seterusnya hanya usaha ,takdir dan waktu yang akan menentukannya. Bagi yang boleh bersabar ,saya ucapkan terima kasih.

Selamat Berjaya

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen. Saya amat menghargainya.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Please note, Some writing and writer in this blog is the result of individual thought.The writers are free to write and give an opinion on an issue raised in accordance with the title of this blog (Seng Wani) which means "The Brave".Thank You and Best Regards