Pages


 

Sunday, April 17, 2011

Di Tipu dan Di Tuduh Penipu

0 comments



Kerana sudah tidak tahan dengan tohmahan yang mengatakan kita ini penipu satu laporan polis telah pun di buat bagi mempertahan diri. Ini kerana urusan maid di lakukan dengan telus, transaksi bayaran yang di buat untuk pengambilan dan pengurusan maid di indonesia di lakukan dengan rekod bayaran. Yang ditipu adalah saya sendiri, apabila maid yang dijanjikan tidak dihantar/hilang dalam perjalan/lari ketika membuat pasport di imigresen/ medical yang tidak lulus/maid yang lari selepas di hantar ke majikan. Sedangkan kos telah dikeluarkan . Saya terpaksa menanggung kerugian yang besar. Hingga terpaksa mencari sumber kewangan tambahan bagi membayar balik kepada majikan. Ada majikan yang mengatakan saya ini penipu. Terserah dan terpulang kepada persepsi masing-masing terhadap saya. Yang pasti saya yang terlebih dahulu di tipu dan saya yang terpaksa tanggung kerugian gara-gara urusan maid yang tersangat2 mengecewakan.

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen. Saya amat menghargainya.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Please note, Some writing and writer in this blog is the result of individual thought.The writers are free to write and give an opinion on an issue raised in accordance with the title of this blog (Seng Wani) which means "The Brave".Thank You and Best Regards