Pages


 

Sunday, March 24, 2013

[ AZZAM 2013 ] Antara realiti dan fantasi

0 comments
[ AZZAM 2013 ] Antara realiti dan fantasi



Sudah lama tidak menulis di blog ini, inilah posting pertama untuk tahun 2013 ini. Setelah blog ini ditukar nama kepada nama sebenar penulis iaitu aku sendiri, Tahun 2012 tahun yang penuh dan sarat dengan cerita yang betul-betul telah merubah sepenuhnya perjalanan hidup aku . Aku sudah tidak seperti dulu. Sangat jauh berbeza sekali.

Aku akan kembali aktif berblog tidak berapa lama lagi. Mudah-mudahan dipermudahkan Tuhan yang Maha Esa untuk segalanya.

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen. Saya amat menghargainya.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Please note, Some writing and writer in this blog is the result of individual thought.The writers are free to write and give an opinion on an issue raised in accordance with the title of this blog (Seng Wani) which means "The Brave".Thank You and Best Regards