Pages


 

Saturday, April 11, 2009

Idea baru dalam menghadapai kegawatan yang semakin meruncing

0 comments
Idea terhadap produk baru akan muncul tidak lama lagi sebagai altenatif dalam mencari pendapatan ketika kegawatan ekonomi.

Setelah kejayaan saya membangunkan serta mewujudkan peluang niaga kepada rakan kongsi di pasar tani kini saya akan meneruskan perjuangan untuk merealisasikan idea perniagaan baru dan produk baru yang sesuai dalam menghadapi krisis ekonomi yang semakin meruncing ketika ini.

Saya berdoa agar idea ini dapat di realisasikan dan mencapai kejayaan sepertimana idea perniagaan yang telah saya usaha dan laksanakan di masa lepas.

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen. Saya amat menghargainya.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Please note, Some writing and writer in this blog is the result of individual thought.The writers are free to write and give an opinion on an issue raised in accordance with the title of this blog (Seng Wani) which means "The Brave".Thank You and Best Regards