Pages


 

Wednesday, June 11, 2008

Steamboat saya sudah beroperasi di puchong....sila la datang

1 comments

Setelah mengambil masa hampir 2 bulan, maka apa yang di rancang telah di sempurnakan, Kiosk Steamboat , yang menggunakan jenama "saffron steamboat" , beroperasi dari pukul 8.00mlm hingga 12.00 malam, di Kiosk Mpsj , Bandar Puteri Puchong.
Kiosk steamboat milik saya dan cetuskan oleh saya ini adalah satu satunya kioks steamboat melayu yang beroperasi di bandar puteri puchong.


Dengan lafaz "Bismillahirohmanirohim" akhirnya kiosk yang kecil ini dapat di sempurnakan pembukaan pada hari Isnin ,9 Jun 2008 pada jam 8.00 mlm.
Alhamduillah pada hari pertama operasi sudah menampakkan sambutan dari pembeli yang lalu lalang disitu.

1 comments:

DVPro Video and Media Services said...

Salam, boleh terangkan dgn lebih lanjut lokasi Kiosk MPSJ ni? Saya pernah cari sekitar Bdr Puteri, tapi malangnya tak jumpa. T/kasih.

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen. Saya amat menghargainya.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Please note, Some writing and writer in this blog is the result of individual thought.The writers are free to write and give an opinion on an issue raised in accordance with the title of this blog (Seng Wani) which means "The Brave".Thank You and Best Regards