Pages


 

Thursday, January 2, 2014

Tahun 2014 yang penuh kontroversi dan cabaran

0 comments
Syukur Alhamdulillah , Kerana kita dapat sekali lagi bertemu di Tahun 2014, Tahun yang penuh kontroversi yang memberi impak besar kepada diri ,keluarga , masyarakat dan negara. Dengan kenaikan harga barang akibat dari kenaikan kos bahan api yang naik september 2013 memberi kesan besar pada tahun ini.

Akibat kesibukan baru hari ini saya berkesempatan untuk menulis ucapan tahun baru 2014. "Selamat Tahun Baru 2014" kepada semua yang membaca blog saya ini.

Maaf saya masih cuba mencuri-curi masa untuk menulis di blog ini dan ada hutang cerita yang belum saya selesaikan di blog ini . InsyaAllah nanti bila ada kesempatan saya sambnung . InsyaAllah


Sekian 

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen. Saya amat menghargainya.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Please note, Some writing and writer in this blog is the result of individual thought.The writers are free to write and give an opinion on an issue raised in accordance with the title of this blog (Seng Wani) which means "The Brave".Thank You and Best Regards